Voorbereiding - Reisverslag uit Onderdendam, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Onderdendam, Nederland van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Eddy Buisman

Blijf op de hoogte en volg Eddy

25 April 2016 | Nederland, Onderdendam

Na diverse fietsreizen te hebben gemaakt gaat het op 15 mei as echt gebeuren: Toos en ik fietsen samen naar Rome. Op haar verzoek is onmiddellijk een site in het leven geroepen, die "fietsenmettooseneddy" heet. Want deze unieke reis ga ik natuurlijk minitieus bijhouden. Of dat de moeite waard is om elke dag een bericht in uw mailbox te ontvangen is geheel aan u. Je kunt natuurlijk ook zo af en toe eens naar www.fietsenmettooseneddy.waarbenjij.nu gaan. Mocht een dagelijks bericht u teveel worden dan is het vrij simpel om u binnen de website af te melden van de mailinglijst. Doet u dat niet, tja dan volgt er elke dag een berichtje, waarbij u met een enkele klik bij het reisverslag bent. Zie maar.
Wij hebben er zin in. Tenminste dat is wat Toos dagelijks roept. We zullen zien als we in de buurt van de Alpen en/of Apenijnen zijn. We hebben er zes weken voor uitgetrokken. Als dat niet voldoende blijkt, fietsen we nooit weer samen, vermoed ik.............

• 25 April 2016 - 14:27

Nico Siccama:

Ons belangstelling blijft voor deze geweldige reis die jullie met zijn tweetjes maken groot,
    Heel veel plezier,Antje en Nico Siccama.

• 25 April 2016 - 14:40

Dethmer:

Lijkt me erg leuk om te volgen. En nu maar hopen dat we geen site fietsenmettooseneddyligt3dagenachter.waarbenje.nu hoeven te maken!

• 25 April 2016 - 16:03

Bob:

Ik kijk uit naar de verhalen!
    leuke profielfoto!!!!

• 25 April 2016 - 18:52

John&Mieke Waanders:

Ja, dat gaan wij wel volgen, hoofdzakelijk vanuit onze Kip, vnl. in Frankrijk dus een aanmoediging vanuit de berm zit er niet in.
    Hopelijk stelt Toos haar snelle E-bike af op Eddy's mogelijkheden...
    Mooi nostalgisch haar!
    Praten zaterdag verder.

• 26 April 2016 - 00:21

Jan Drenth:

Jaaaaa..! Geweldig! Eindelijk een lekker spannend verhaal over zoiets achterhaalds als je per fiets van A naar B verplaatsen. Dit wordt een kruising tussen 'Zadelpijn', 'Lang + Gelukkig' en de Kamasutra, met misschien nog een vleugje 'How to murder your partner and get away with it'…
    En dan willen we natuurlijk álles lezen, de ongekuiste versie, every filthy detail…
    De eerste cliffhanger hebben we al: Zullen die 6 weken voldoende blijken…?

• 26 April 2016 - 10:39

Henny:

Dat wordt gezellig... Ik kijk uit naar alle verhalen en ervaringen!

• 28 April 2016 - 09:36

Ina:

Als jullie hier zijn wordt het weer vast mooi, nu nog wat wisselvallig en fris. Maar volgen doen we zeker en wie weet vanaf een terrasje !!!!!!!! Een mooie,bekende foto !

• 02 Mei 2016 - 14:04

Rolf Gerrits.:

Ik denk, dat dit een geweldige reis gaat worden. De mio als reserve en alleen voor nood onder in de fietstas, want die heb je niet nodig. Eddy weet de weg, want die heeft hem eerder gefietst. En Eddy, je hebt geen bedprobleem, want je kunt nu ook slapen zonder angst in een tweepersoonsbed.

• 11 Mei 2016 - 17:07

Joop En Ali:

Wij hopen dat jullie net zo veel plezier aan het samen fietsen beleven als wij al jaren doen.
    En hier de drie leefregels voor het fietsen, wij oefenen nog steeds....
    1 erger je niet aan het weer
    2 erger Je niet aan elkaar
    3 blijf in beweging
    Deze regels hebben wij jaren geleden ontvangen van een fietsend echtpaar. (toen 75 jaar) de groene route naar de Middellandse zee fietsend.
    Veel fietsplezier,
    Joop en Ali

• 12 Mei 2016 - 09:16

Koert:

Jullie gaan een geweldige mooie tocht maken en met een beetje mooi weer kunnen jullie er lekker van genieten. We gaan het zeker volgen.