Brussel 21/05/2016 - Reisverslag uit Brussel, België van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu Brussel 21/05/2016 - Reisverslag uit Brussel, België van Eddy Buisman - WaarBenJij.nu

Brussel 21/05/2016

Door: Toos

Blijf op de hoogte en volg Eddy

21 Mei 2016 | België, Brussel

Brussel 21 mei.
Nu we 2 dagen de tijd hebben om uit te rusten in Brussel kan ik mooi al onze trouwe lezers vertellen hoe het mij vergaat op deze fietsreis. Ik heb gemerkt dat veel mensen zich zorgen maken om mij. Dat is lief maar hoeft echt niet. Tot nu toe gaat het goed. De eerste dagen was best heftig ( wind tegen en koud ) en heb ik wel eens gedacht: “ waar ben ik aan begonnen”. De beginnerspijntjes begonnen op te spelen, nekpijn en overal spierpijn. Gelukkig geen zadelpijn dank zij de sudocreme! ‘s Avonds ben ik wel total loss en val ik als een blok in slaap. Niet zo gezellig voor Eddy maar vaak volgt hij mij snel. Ik ben nog steeds aan het fietsen en niet aan het vakantie vieren. Pas als ik het zo beleef ben ik een echte “vakantiefietser”. Ik weet niet of het zover komt. We zullen zien. Verder moet ik zeggen dat Eddy mij in de watten legt en dat is een heel fijn gevoel. Dus lieve mensen maak je geen zorgen om mij!


  • 21 Mei 2016 - 19:29

    Bert B:

    Gelukkig maar Toos. Fijn om dit te vernemen

  • 21 Mei 2016 - 19:45

    Harma:

    Fijn te horen dat het goed met je gaat. Ik heb me inderdaad zorgen gemaakt,maar gelukkig onterecht. Hoop dat je toch nog een gevoel krijgt van vakantie. Je bent nadien in ieder geval een ervaring rijker. Lief dat eddy je zo in de watten legt. Ik wens jullie nog een gezellige stop in brussel en een hele goede reis verder.

  • 21 Mei 2016 - 20:28

    Ali:

    Die 80 km vind ik ook best veel... Er rijden ook treinen die fietsers meenemen als het eens tegen zit. Maar dat is voor Eddy hoogstwaarschijnlijk vloeken in de kerk. Het wachten is op Eddy: wanneer wordt hij een fietsREIZIGER.?Die houdt zich niet bezig met afstanden, planning enz. Het reizen per fiets is op zich al geweldig! Niets moet en alles mag. Misschien hebben jullie al gelezen dat wij onze fietsroute radicaal hebben omgegooid. De bergen in Griekenland waren moordend. Fietsen nu via de eilanden langs de Kroatische kust richting Split.
    Toos ik hoop van harte dat je van het fietsreizen gaat genieten,
    Liefs Ali



  • 21 Mei 2016 - 21:25

    Jan Drenth:

    Die sudocreme, wat is dat? Dat lijkt me een heel interessant goedje… Ik wil daar graag na jullie terugkomst eens wat meer over weten… Misschien met een kleine demonstructie of zo… Ik neem aan dat dat ook dagelijks liefdevol door Eddy wordt aangebracht? Ik zie het voor me…

  • 21 Mei 2016 - 22:24

    Elly:

    Dat is inderdaad een hele geruststelling.Ik had eerst medelijden met je, maar nu enorm respect voor je.Ga zo door Toos!!!

  • 21 Mei 2016 - 22:36

    John:

    Pak van m'n hart.Genietn dus, Toos
    Maar ook weer niet overdrijven , Eddy.

  • 22 Mei 2016 - 01:42

    W Van Ewijk:

    Ha Toos en Eddie....smeer de sudocreme dan ook maar op je nek en spieren dan wordt je vast wel een vakantiefietser....zet haar op!!

  • 22 Mei 2016 - 16:51

    Henny Toppen:

    Fijn om goede berichten van je te krijgen Toos.
    Wij vinden jullie dagelijkse verslag enorm interessant en leuk om te volgen.
    Vertrekken morgen(met de auto) naar Italie.Hopen dat daar overal internet is want willen jullie dagelijkse verslag wel blijven lezen.
    Heel veel succes en.....sterkte
    Gr. ook van Henk,
    Henny

  • 23 Mei 2016 - 00:04

    Marina:

    Hoi Toos, ik heb je noooooit zielig gevonden hoor ik had een beetje moeite met al die goedbedoelde antwoordne richting jou je bent gewoon een doortastende dame dit dit wel aankan en zo nodig wel degelijk tegen Eddy op kan.
    Dus gewoon doorgaan en veel plezier samen.

  • 23 Mei 2016 - 14:28

    Corrie:

    Fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie. Hopelijk komen er meer van die dagen dat de zon volop schijnt en weinig wind tegen..... in alle opzichten!! Succes en vergeet niet te genieten ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eddy

We (Eddy en Toos) zijn een stel, dat reeds 44 jr getrouwd is en waarvan de man (Eddy) al enige jaren forse fietsreizen maakt of in zijn eentje of met vrienden. In 2015 hebben we voor het eerst in Nederland samen gefietst én gekampeerd. Dat beviel zo goed, dat we besloten dit jaar (2016) samen op de fiets naar Rome af te reizen.

Actief sinds 24 April 2016
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 16769

Voorgaande reizen:

15 Mei 2016 - 29 Juni 2016

Rome

Landen bezocht: